Breakfast with L’OR!

IMG_3381.JPG

I sidste uge befandt jeg mig tirsdag morgen i Odd Fellow Palæets smukke lokaler, hvor jeg var blevet inviteret til morgenmad af L’OR sammen med en flok søde piger. L’OR er et fransk kaffebrand med mange års ekspertise inden for producering af kaffe, selvom det er et nyt brand i Danmark. Årsagen til denne fine invitation var lanceringen af L’OR’s linje af eksklusive espressokapsler. Kapslerne er designet til at passe til Nespresso-maskinerne, hvilket jeg er meget glad for, da det netop er sådan en maskine, jeg har stående derhjemme. 🙂

IMG_3375FullSizeRender 5IMG_3360

Da det L’OR’s ambition at tilbyde verdens bedste kaffe, kommer det ikke bag på mig, at der netop er kredset for detaljen. Kapslerne er specieldesignede til at bevare alle aromaer og smage og kaffebønnerne er ristet langsomt for ud udvinde den bedste aroma fra hver bønne. Nu har jeg selv ALTID brugt Nespresso kapsler, og hver gang jeg har prøvet andre kapsler, har de ikke kunne leve op til Nespresso, men jeg er faktisk positivt overrasket over disse kapsler. De måler sig med Nespresso!

IMG_3378.JPG

Kapslerne fås i syv forskellige varianter og intensiteter, hvor min favorit klart er deres Espresso Supremo, som har lidt hints af nødder og mørk chokolade. Kapslerne kan købes i Føtex, Bilka, SuperBrugsen, Irma, Kvickly og Menu til 26,95 DKK for 10 stk. Kapslerne kan også købes online her!

Nu vil jeg lave mig en dejlig eftermiddagskaffe!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

 

 

Skriv et svar

