Brunch på Spise\Bar Nr.20

_DSC1944.JPG

Da T og jeg fejrede vores 1-års dag som kærester, havde jeg en lille overraskelse i ærmet. Jeg havde planlagt, at vi skulle hen på Spise\Bar Nr.20 og spise brunch. Jeg var gået forbi stedet mange gange i løbet af sommeren og har set på deres brunch bræt med store øjne hver gang. Og jeg kan love jer for, at den ikke skuffede!

Af drikkevarer fik vi begge en cremet cappuccino og et friskt ingefærshot. T fik derudover en gulerod/æble/ingefær-juice og jeg fik en frisk rabarber/lemon-lemonade. Alt sammen virkelig lækkert!

_DSC1926.JPG

_DSC1937.JPG

Brunchen blev serveret på et rigtig bræt, som I kan se på billederne. En virkelig autentisk servering! På brættet fik vi to lækre skyr med müsli og frugt, blødkogte æg, lækker skinke og pølse, super god brie, rabarberkompot, friske amerikanske pandekager, passionsfrugt og andet virkelig lækkert! 🙂 Find stedet her!

_DSC1932.JPG

_DSC1931.JPG

Et virkeligt lækkert sted, som helt klart kan anbefales!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

