Book tid til dig selv!

Calendar-600.jpg

For mange (alt for mange) er det en udfordring at prioritere træningen, eller bare tid til sig selv, i en travl hverdag med arbejde, studie, kærester osv. som skal plejes. Dette gælder også, selvom man virkelig gerne vil prioritere tiden til disse ting!

En måde, hvorpå du kan få prioriteret dig selv og din træning er at lave en aftale med dig selv i din kalender! Du kan også lave en aftale med en ven eller en veninde, så man yderligere står til regnskab over for andre. Så bliver det sværere at springe træningen over! Personligt er jeg heldig, da jeg er god til at få prioriteret min træning i min hverdag, men så er der andre ting, som jeg ikke får prioriteret. Det er vigtigt, at vi husker os selv i en verden, hvor vi konstant er på og konstant skal være noget for nogle andre!

Book dig selv ind i din kalender og gør noget godt for dig!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

