Små Øjeblikke fra en dejlig uge!

IMG_2626.JPG    IMG_2631.JPG

Den sidste uge har været fyldt med sjove og dejlige oplevelser! I starten af ugen befandt jeg mig fortsat i det franske med sol, varme, afslapning og sommer. Onsdag aften skulle jeg dog tilbage til virkeligheden og torsdag morgen, var jeg tilbage på arbejde. Dog kun for én dag, da jeg rejser til Barcelona imorgen i en uge med T og hans familie! 🙂

Igår havde T og jeg været kærester i et år og det skulle selvfølgelig fejres! Dagen stod på træning, brunch, hygge i København og lækker middag og drinks om aftenen! Og så var jeg så heldig at få den smukkeste ring fra Pandora, som I kan se et billede af længere nede. What more can a girl ask for? 🙂

IMG_2684.JPG.jpeg

“On a boat”! Vi havde en skøn dag!

IMG_2706.JPG.jpeg

Når det er så varmt, at man må trække i skyggen, så er det RIGTIG godt!

IMG_2631.JPG  IMG_2630.JPG

IMG_2960.JPG.jpeg

1 år med ham her! 🙂

IMG_2989.JPG

Heldig er jeg! 🙂

IMG_2977.JPG.jpeg

Hjemmelavede GT’s! Det er dejligt at have en gammel bartender i huset!

Tak fordi I læser med!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

