Danskvand, bæredygtighed og lækkert design!

IMG_2956.JPG.jpeg

MASKINEN ER MODTAGET I GAVE

For ikke længe siden modtag jeg en Sodastream maskine, som ses billederne. Siden har jeg brugt den dagligt og er super glad for den! Jeg elsker danskvand, hvorfor en Sodastream passer perfekt ind i min hverdag og når det skal være lidt festligere, kan man også nemt lave sodavand, med deres mange smagsvarianter. Af min kærestes mor fik T og jeg en masse hjemmelavet hyldeblomstsaft, som også sagtens kunne blandes i. Det kan desuden anbefales at blande friske frugter i – selvfølgelig først efter man har lavet selve danskvanden. Det er kun fantasien, som sætter grænser!

IMG_2947.JPG.jpeg

Ud over, at jeg er vild med smagen af danskvand, så kan jeg også godt lide det bæredygtige i en Sodastream. I stedet for at købe adskillelige plastflasker, som skal smides ud, genbruger man de hårde plastflasker ved Sodastream. Og så er den jo ret pæn. Det er også vigtigt! Det er win win! 🙂

Min Sodastream maskine hedder Spirit og koster 799DKK og kan bl.a. købes i Elgiganten.

Hav en dejlig dag!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

