Små Øjeblikke fra Frankrig

IMG_2535-kopi.JPG

Tilbage på tennisbanen. Dog i en lidt anden beklædning, end jeg tidligere var vant til!

Ferien er i fuld gang og jeg nyder hvert sekund her i den franske sol og varme! Det var ufattelig tiltrængt at være sikker på, at stå op til godt vejr, hver eneste morgen! Jeg får spist masser af croissanter, drukket god vin og generelt bare slappet rigtig meget af! 🙂 Jeg har planer om at nyde de sidste par dage til det fuldeste, inden jeg vender snuden hjemad onsdag aften. Dog kun for et kort visit, for allerede mandag vender jeg snuden mod Barcelona! 🙂

 

IMG_2505.JPG

Min udsigt er som altid helt naturlig og slet ikke opstillet!

IMG_2511.JPG

Vi får masser af gode drinks. En favorit i familien er pt Aperol!

 

Skærmbillede 2017-07-29 kl. 17.55.51.png

Selv de dejlige hunde er kommet helt ned i gear!

Det var lidt fra det franske! 🙂

Hav en dejlig dag!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

