Jeg nyder det franske!

IMG_2488.JPG

Lige pt befinder jeg mig i Saint Paul i Sydfrankrig! Jeg er afsted på sommerferie med familien og hundene (vores Franske bulldogs føler sig hjemme!). Vi er nede i vores sommerhus, så det er bare ren afslapning, solbadning, træning og masser af god mad og vin! Vi kender stedet, vi har vores rutiner og der er plads til alle! Det er bestemt ikke tosset, kan jeg godt fortælle jer! Jeg kom herned onsdag formiddag og er allerede kommet helt ned i gear, hvilket nogle måske ikke vil være helt enige i. 🙂

IMG_2493.JPG

Ind til videre har jeg været tidligt oppe hver morgen for at træne. I min verden er der ikke meget, som slår en god morgentræning efterfulgt af afslapning hele dagen! Afslapning med god samvittighed! Jeg tænker dog, at jeg har brug for en hviledag imorgen, da jeg har trænet hver dag siden søndag. Måske jeg skal se, om jeg rent faktisk kan sove længe… Jeg tvivler! 🙂

IMG_2501.JPG

Nu vil jeg lave mig en kop dejlig morgenkaffe og hoppe tilbage på solstolen med min bog!

I må have en skøn dag!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

 

Skriv et svar

