Nyt sommerhår, når vejret siger efterår

IMG_2340-kopi.JPG

I fredags fik jeg pludselig lyst til at der skulle ske noget! Jeg var så træt af, at vejret var så gråt, vådt og kedeligt og der ingen sommer var! Når solen ikke kan få lov til at lysne mit hår, så må jeg jo selv gøre det. Jeg skyndte mig ned i Matas og købte hårfarven, som du kan se på billedet ovenfor. Jeg har tidligere selv farvet mit hår, så jeg vidste godt, hvad jeg begav mig ud i – nemlig en ombré farvning! 🙂 Lidt nervøs for at det går galt, er man vel altid, men jeg er utrolig glad for resultatet. Hvad syntes I om det? 🙂

IMG_2347.JPG

Hav en dejlig dag!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

