Små Øjeblikke

FullSizeRender 5-kopi.jpg

Varm kakao med skumfiduser! Så bliver det ikke meget bedre!

Den sidste uge har været dejlig. Der er sket lidt af hvert og ugen har budt på både drinks, solbadning, røde læber, hårfavning og hygge (primært indendørshygge). Vejret har ikke være helt med os endnu denne sommer, så det var dejligt, at nyde en eftermiddag i solen. Nu glæder jeg mig rigtig meget til på onsdag, hvor jeg rejser til Nice i en uge! 🙂

IMG_2300.JPG

I tirsdags havde jeg dullet mig op med røde læber og stiletter, da T og jeg tog på Bar Next Door til tirsdagscocktails! Ferie længe leve! 🙂

IMG_2310.JPG

Jeg fik skrevet et indlæg om disse fantastiske produkter. Læs indlægget her!

IMG_2318.JPG

Onsdag eftermiddag blev brugt i gården iført ny bikini og solcreme! Utrolig tiltrængt! 🙂

IMG_2269.JPG

Sjov og ballade med min gode veninde! Hvis der er én person, som altid kan få mig til at grine, så er det hende! 🙂 Vi har altid en fest!

IMG_2340.JPG

Sidst men ikke mindst, så har jeg farvet hår! Det skal jeg nok vise mere om på bloggen snart! 🙂 PS. det er blevet meget pænt! 🙂 

Tak fordi I læser med. Jeg håber også, I har haft en dejlig uge!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

