Monsieur Big fra Lancôme gør det rigtig godt!

FullSizeRender 5.jpg

INDLÆG SPONSORERET AF LANCÔME.

Hvis det er første gang I hører om Lancômes nye serie, så skal I lytte ører nu! Serien hedder Monsieur Big og er inspireret af Sex & The City, hvilket ALDRIG kan være en dårlig ting!

Kollektionen indeholder en brynfarve, en brynhighlighter, en eyeliner og ikke mindst en mascara. Mascaraen er uden tvivl en af de bedste, jeg nogensinde har prøvet. Den er ekstremt volumengivende og giver med sine ultramørke pigmenter de sorteste, flotteste og længste vipper. En god mascara er i min optik essentiel og kan løfte ethvert look!

IMG_1604.JPG

Ud over mascaraen har jeg brugt brynfarven og eyelineren en hel del. De er begge utrolig nemme at påføre, hvilket jeg ofte syntes, kan være en udfordring med netop disse slags produkter. Jeg er fan! 🙂

Hav en dejlig dag!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

