Nye favoritsko og et sommerligt outfit!

IMG_2237.JPG

Top: Kaffe Clothing // Jeans: Miss Sixty // Sko: Tamaris

Selvom sommeren ikke just er noget at råbe hurra for, så har jeg fundet noget, som er! Da jeg var i Berlin i forrige måned, købte jeg disse fantastisk smukke mules fra Tamaris, som oven i købet er virkelig behagelige at have på. Jeg er helt vild med kontrasten mellem den fine blomstrede hæl og det mere rå look. Lige pt kan de fås i Magasin på tilbud her!

Jeg havde dette fine set på, da jeg skulle på Lo-Jo’s Social og spise og drikke cocktails med min veninde. Tilpas festligt og tilpas afslappet outfit, som jeg følte mig så godt tilpas i!

IMG_1547 2.JPG

IMG_1550 2.JPG

Tak fordi I læser med!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

