En god start på ugen og mandagscocktails er ikke tosset!

IMG_2217.JPG

Igår havde jeg en utrolig dejlig start på ugen! Jeg startede dagen med en lang løbetur på 13,5 km. Jeg var så heldig at hele turen blev nydt i fuld sol og blå himmel. Hvor heldig har man lov at være? 🙂

Herefter stod den på dejlig morgenmad (mine hjemmebagte boller) i lejligheden og lidt Go’ Morgen TV, før jeg skulle afsted på farten igen. T og jeg havde planlagt at tage en tur i Tivoli og gå en tur, hvorefter vi slentrede op og ned af strøget i et par timer, før den stod på Wimbledon i sofaen. Caroline tabte desværre! 😦

IMG_2220.JPG

Eftermiddagen blev brugt i selskab med min søde veninde. Vi fik gået en lang tur i Frederiksberg Have, som blev afsluttet med en mandagscocktail på Spise Bar 20 på Nørrebro. Cocktails om mandagen måtte gerne blive en tradition! 🙂

I alt er det blevet til 14,5 kilometers gang, 13,5 kilometers løb og 3,3 kilometers cykling. Alt i alt må man sige, at jeg har haft en virkelig dejlig og meget aktiv mandag!

Hvordan har jeres mandag været?

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

