Festival feber med Goodiebox

Skærmbillede 2017-06-25 kl. 23.07.08.png

Denne måneds Goodiebox er helt klart en favorit! 🙂 Selvom jeg aldrig har været på festival og garanteret aldrig kommer på én, så elsker jeg åbenbart festival produkter! Jeg har aldrig været typen, som har brugt timer på badeværelset for at gøre mig klar, så måske det hænger sammen på den måde. 🙂

Skærmbillede 2017-06-25 kl. 23.06.50.png

I denne måned får du hele 8 produkter! Mine favoritter iblandt må være Bioderma i travelsize, som bliver helt perfekt til sommerens rejser med håndbagage! 🙂 Jeg sværger til Bioderma og elsker simpelthen deres produkter. En anden favorit er tørshampooen fra Girlz only, som helt sikkert også vil blive brugt her til sommer. 🙂

2017-06-25 04.44.38-5.jpg

Jeg glæder jeg mig til at prøve den fine Blush Cheek Powder fra ModelCo, som er super skøn i farven. Til blushen medfølger en mini kabuki børste fra Bellápierre.

2017-06-25 04.45.46-1.jpg

Derudover indeholder boxen en test af L’oréals Pure Clay Glow Maske, en intim easy shave gel fra RSFU, den fineste koralfarvede neglelak fra Emité Makeup og et sommerligt hårbånd, til når det er for varmt at have håret ned i hovedet, eller man bare vil se godt ud. Læs mere om Goodiebox her og bliv medlem her! 🙂

Skal I på festival til sommer, så er denne Goodiebox perfekt!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

 

En tanke omkring “Festival feber med Goodiebox

Skriv et svar

