Burgere, grillost og skønne damer!

IMG_1617 2.JPG

Som den kvikke følger måske opdagede, var jeg forrige uge til en utrolig lækker burgerfest i selskab med Taverna og en masse søde blogger-damer. Hvis ikke I allerede kender Taverna, så laver de en masse forskellige mejeriprodukter, herunder deres cremede salatost og deres lækre grillost.

IMG_1612 2.JPG

Til burgerfesten skulle vi alle lave hver vores burger, hvor vi skulle inkorporere grillost. Da vi ingen grill havde, stegte vi osten på panden, hvilket man også sagtens kan. Sammen med Amanda og Louise fik vi lavet burgeren på nedenstående billede. Vi fik selvfølgelig en hver, hvor Louise lavede en vegetarversion! 🙂 Jeg kan love jer for, at det er en af de bedste burgere, jeg nogensinde har smagt!

IMG_1614.JPG

Burgeren var ikke just en slankende en af slagsen. Der var både grillost i burgeren, salatost i guacamolen og salatost i bøffen. I burgeren var der derudover stegt aubergine, bagte rødløg, bagt rød peber, tomat, agurk og masser af mayo. MUMS MUMS MUMS!

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg skal have grillost i min burger! 🙂 Tør du prøve?

Hav en dejlig dag!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

2 tanker omkring “Burgere, grillost og skønne damer!

Skriv et svar

