Beauty for The Perfect V!

IMG_1670.JPG

I torsdags var jeg til verdenslanceringen af et helt nyt produkt, nemlig The Perfect V! The Perfect V, er intet mindre end en beauty serie, til kvindernes intime område, som ofte er et glemt, hvad angår skønhedspleje.

Nu har The Perfect V, altså skabt en hel serie af pleje- og skønhedsprodukter til kvindernes nedre regioner. I serien finder du bl.a. Gentle Wash, Gentle Exfoliator, VV Crem, VV Serum og MEGET mere! Jeg har ikke selv testet produkterne endnu, men glæder mig til det, da jeg kun har hørt positive ting herom! Jeg skal nok fortælle mere senere! 🙂

IMG_1633.JPG

Nu tilbage til verdenslanceringen i torsdags! Det var et fuldstændig gennemført event. Vi blev modtaget på den fineste lyserøde løber med pressevæg, hvor det var muligt, at få taget billeder. Til eventet var det muligt at høre en masse om produkterne og gøre sig en hel del klogere! I løbet af aftenen blev vi serveret de LÆKRESTE cocktails og et enormt udvalg af kanon gode pindemadder, herunder mini sliders, tærter, sandwiches osv. Sidst, men ikke mindst kom Alex Vargas og optrådte – en af mine all time favorite kunstnere! Jeg syntes simpelthen, at han synger så godt og er så dygtig! 🙂

IMG_1671.JPG

TPV-welcome_1024x1024.jpg

IMG_1659.JPG

Produkterne kommer til salg i dag og du kan købe produkterne i Magasin på Kongens Nytorv, Skodsborg Kurhotel, Dollface Hair & Beauty og selvfølgelig gennem deres eget site her!

Alt i alt en helt fantastisk aften!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

