Sov bedre om natten!

201704090631257276_sbig.jpg

Din nattesøvn er utrolig vigtig for, at du hver dag kan stå op og præstere og yde dit bedste. Den er nok vigtigere, end du selv går og tror! Særligt kvaliteten af nattesøvnen har betydning for, hvor udhvilet og frisk du er, når du vågner. Den gode nattesøvn kræver de rette betingelser og omgivelser. Nedenfor finder du 4 gode råd til, hvordan du hurtigt og nemt kan forbedre kvaliteten af din nattesøvn.

4 GODE RÅD TIL AT FORBEDRE NATTESØVNEN

  • Luft ud 15-30 min dagligt inden sengetid – også selvom det er koldt udenfor. Værelset skal hellere være for koldt end for varmt.
  • Soveværelset skal være helt mørkt. I de lysere måneder kan mørklægningsgardiner anbefales.
  • Undgå forstyrrelser! Slå altid lyden fra på din mobil og gem den væk, så du ikke bliver forstyrret af lys fra indgående beskeder eller lignende i løbet af natten.
  • Bor du i byen , hvor der måske er støj fra vej, naboer eller lignende, så bør du overveje at bruge hørepropper.

SOV GODT!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s