MY MONTLY TO DO LIST #JUNE

marina-vitale-206980.jpg

Så er det allerede blevet juni måned og sommeren er officielt skudt i gang! Maj måned var en skøn måned med massere af skønne oplevelser, middage, smil og kærlighed! Min juni måned bliver travl, men fyldt med dejlige ting, som jeg ikke ville være foruden – så skulle det da lige være min eksamen til slut i måneden, men den kan jeg nok ikke komme udenom! Læs mine ønsker for måneden nedenfor!

  • Rydde op i ALLE mine ting og flytte sammen med T senere i juni! Jeg glæder mig helt vildt!
  • Til en hel masse sjove og spændende events med bloggen! Jeg skal bl.a. lære at lave den bedste iskaffe, til morgenmad med Dove, til åbningen af den nye Sephora butik og meget mere sjovt!
  • Drikke Gin & Tonic’s i disse glas!
  • I dyrehaven og gå en lang tur – evt. med en lækker snegl fra Strangas i hånden!
  • Fejre min muttis fødselsdag d. 25 juni!
  • Få sommerferie! Kan SLET ikke vente!
  • Lo-Jo’s Social med søde Kathrine, som har bloggen Naturlig Variation!
Hvad har I af ønsker for måneden?
Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32
Skriv et svar

