Postkort fra Berlin

I fredags rejste min far og jeg til Berlin. Turen var en fødselsdagsgave, som jeg havde fået  af min far. Det var min første gang i Berlin og jeg må sige, byen skuffede absolut ikke. Vi havde det bedste vejr, man kunne drømme om – mellem 26 og 31 grader alle dage.

Jeg havde lavet min research godt hjemmefra og havde fundet nogle skønne spisesteder. Vores helt store vinder var Peter Pane Burgerbar. Der fik vi de lækreste drinks, skønne burgere, gode salater og den bedste yoghurtis!

Der er virkelig mange hyggelige små steder i Berlin og shopping er der også masser af!  Jeg har fået en masse lækre ting med mig hjem, som jeg vil vise senere på ugen.

Om søndagen er butikkerne lukkede i Berlin, så vi spenderede søndagen ved den sejeste pool/beach-bar. Stedet hed Badeschiff Berlin og var simpelthen helt fantastisk! Der var en pool midt ude i kanalen, en lækker bar med skønne læskende drikke, dj og skønne liggestole! 🙂 Helt klart et super anbefalelsesværdigt sted, hvis man skal til Berlin! 🙂 Nedenfor finder I en masse skønne billeder fra turen! 🙂

IMG_1499.JPG

BERLIN TV-TOWER PÅ ALEXANDERPLATZ

IMG_1498.JPG

EN TUR I DE HELT SMÅ GADER AF BERLIN

IMG_1493.JPG

INDRETNINGEN HOS FAVORITTEN PETER PANE

IMG_1485.JPG

SMUKKE BRANDENBURGER TOR

IMG_1484.JPG

FullSizeRender.jpg

MORGENMAD PÅ LÆKRE CHIPPS

IMG_1510.JPG

MIN DADDY DER HAR LIDT PROBLEMER MED AT KOMME OP OG SIDDE 🙂

IMG_1505.JPG

DET OBLIGATORISKE BILLEDE 

IMG_1518.JPG

MORGENMAD PÅ SPREEGOLD

IMG_1523.JPG

SØNDAGS-SLAPPERI PÅ BADESCHIFF BERLIN

Jeg håber, I får en skøn uge!

Skærmbillede 2017-05-29 kl. 10.52.32

Skriv et svar

