The A-Way! har rykket lokation!

Der er sket noget spændende med bloggen – noget rigtig spændende, hvis jeg selv skal sige det! 🙂  The A-Way! er rykket over og ligger nu hos Nouw, hvilket jeg indtil videre er utrolig glad og tilfreds med! Som I nok kan se her, så har bloggen fået helt nyt layout.

Nouw har ingen indflydelse på mit indhold her på The A-Way!, men det er rigtig dejligt, at have fået et stærkt hold bag mig til at hjælpe med forskellige udfordringer på bloggen. At jeg ligger her, har ingen indflydelse i forhold til jer – I skal blot blive ved med at følge bloggen! 🙂 Hvis I har fulgt via e-mail, vil I dog ikke længere modtage en mail, hver gang, jeg udgiver et indlæg. I kan derimod gå ind på Bloglovin’ her og følge bloggen. Jeg vil stadig dele samtlige indlæg på min Facebook profil! 🙂

Jeg glæder mig til at skrive mere godt indhold til jer!

Hav en skøn dag!

A

Skriv et svar

