Tips og Tricks til et slankere og sundere liv!

lcz9nxhoslo-brooke-lark.jpg

Spis Morgenmad!
Ved første øjekast, kan det virke som en nem løsning at springe måltider over for at spare kalorier, men sådan hænger virkeligheden ikke sammen! Ved at springe måltider over, mindsker du din forbrænding, så du forbrænder færre kalorier og der er en større risiko for at overspise senere på dagen. Spis en morgenmad der indeholder omkring 3-400 kalorier og som indeholder protein, fibre og sunde fedtsyrer og din forbrænding vil være tip top! 🙂

Inkorporer grøntsager i ALLE måltider – også morgenmad!
Grøntsager indeholder få kalorier og indeholder derudover mange fibre, som kan holde dig mæt længe. Hvis du spiser mange grøntsager, vil du spise færre kalorier i løbet af en dag! Lad evt. 1 af dagens måltider bestå af en lækker stor salat med en proteinkilde som fx kylling eller fisk! På denne måde får du et kalorielet måltid med masser af fibre og proteiner!

IMG_9092.JPG

Work-out!
Bevæg dig hver dag! 3-4 gange om ugen skal træningen gerne bestå af puls- og styrketræning, hvor du presser dig selv! De resterende dage kan bevægelsen sagtens bestå af let yoga, en gåtur med hunden eller en tredje ting, der får forbrændingen i gang!

Spis mindre sukker!
Her taler vi alt slags sukker – sukker i kaffen, sukker på havregrøden, chokolade, vingummi osv. Sukker er ligegyldige og dumme kalorier, der intet godt gør for dig! I stedet for sukker, spis i stedet frugt, nødder og så evt. kan du spise 1 stykke mørk chokolade dagligt.

bpeqqxtflpy-toa-heftiba.jpg

Drik masser af vand!
Vand indeholder 0 kalorier og gør kun gode ting for kroppen. Hvis du ikke kan lide vand, så kan du tilsætte frugt- og grøntsagsskiver som fx appelsin, agurk eller kiwi, som på billedet ovenfor, for at opnå en naturlig smag. Når din krop er hydreret, vil dit energiniveau være højere og din fordøjelse bedre!

Sov minimum 7 timer HVER nat!
Søvn er vigtig for at undgå følelsen af sult. Studier har vist, at kvinder som ikke sover nok i gennemsnit spiser 300 kalorier mere om dagen end dem som fik nok søvn.

Lidt tips og tricks til jer! 🙂

The A - WAY!

A

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s