Mine små øjeblikke #1

Sidste uge var så skøn! Jeg var både ud og spise på lækker restaurant, til foredrag, havde min første arbejdsdag på mit nye job og bedst af alt, så havde T og jeg 6 måneders dag. Den fantastiske dag, kommer jeg til at fortælle meget mere om senere på ugen! ❤

IMG_9393.JPG

[Ugen startede med lækker 5-retters middag på Restaurant Grønnegade med skønne venner]

IMG_9465-1.JPG

[Lavede lækker morgenmad med Kinoa – I kan vinde samme mysli ved at deltage her]

IMG_9430.JPG

[Var på fødselsdagsønske shopping – fandt det her lækre sæt, som er røget lige på ønskesedlen!]

IMG_9495.JPG

[Ugen kunne ikke ende bedre! 6 måneder med min skat blev fejret med spa, hygge og sushi!]

Jeg håber, I også havde en skøn uge!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

