My Monthly TO DO LIST #February

ogsv5vpkznc-anette-grolle.jpg

Sidste måned var en skøn måned! Måneden stod på MASSER af god mad og restaurantbesøg. Jeg var på Restaurant Grønnegade, Cofoco Italy, Spisebar 20, Pluto og Club Riva. Herudover drak jeg lækre cocktails og nød min ferie! Jeg fik herudover bagt (de lækreste) scones, fik fejret søde Nikoline og min eksamen blev nailet! 🙂 Alt i alt en helt fantastisk januar måned! Nu må vi se, om februar kan blive lige så skøn – mon ikke? 🙂 Se min ønskeliste nedenfor!

  • Fejre halvårsdag med T den 5! Vi skal bl.a. en tur i Samadhi Spa og spise sushi på Karma Sushi om aftenen!
  • Starte som Assisterende Coach og Projektassistent hos VitalityGuard!
  • Planlægge min fødseldag, som er den 1. marts! 🙂 Ja – jeg glæder mig som et lille barn!
  • Til skønne og sjove events med bloggen!
  • Bage disse lækre fastelavnsboller, som er fundet hos skønne Emily!
  • Købe smukke pilegrene til at pynte i min lejlighed!
  • Ses med mine gymnasiepiger! Det er alt for lang tid siden!
  • Passe hus og hund i Rungsted! Glæder mig til en weekend med fokus på ro og afslapning!
  • Til frisøren – det må kunne lykkedes! 🙂

Hvad er din ønskeliste?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

