Finax x Fit Living x Healthy Skinny Bitch Foredrag!

IMG_9422.JPG

Som jeg fortalte om her, var jeg igår til foredrag med Sara aka Healthy Skinny Bitch ude hos Egmont Publishing. Foredraget handlede bl.a. om sundhed, motivation, kost og vægttab. Særligt emnet omkring at kost kan være sund versus slankende, var i fokus. Dette skriver Sara ligeledes en del om i hendes nye bog, som jeg tidligere har anmeldt her. Det Sara mener med en sund versus slankende kost er, at en kost sagtens kan være super sund, uden at den nødvendigvis resulterer i et vægttab. Hvis man ønsker at tabe sig, bliver man nødt til at ligge i kalorieunderskud! Du skal altså forbrænde mere end du spiser! Vi blev vist forskellige eksempler fra bogen på en henholdsvis sund kost og en slankende kost.

Ud over at vi fik en masse nyttig viden, blev vi forkælet med sandwiches fra Smag og læskende drikke fra Vitamin Well. På vej ud fik vi en lækker Goodiebag med bl.a. Healthy Skinny Bitch Finax boller og kerner, håndklæder og drikkedunk fra Finax, vand og det nyeste Fit Living Magasin! 🙂 Min veninde og jeg havde en virkelig hyggelig og super interessant aften! Vi var helt klart underholdt. 🙂

Hav en skøn aften!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

