Dagens spændende planer!

Skærmbillede 2017-02-01 kl. 10.09.41.png

I eftermiddag skal min veninde og jeg til spændende Fit Foredrag med Sara, aka Healthy Skinny Bitch og chefredaktør på FIT LIVING. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre, hvilke guldkorn Sara kommer med i forhold til at leve sundt i den travle hverdag. Herudover er vi lovet konkrete værktøjer til at leve sundt og slankt, samtidig med at der stadig er tid til livet med venner, familie og arbejde!

En ekstra lækker bonus ved foredraget er den lækre goodiebag, som følger med! Jeg skal nok fortælle meget mere om imorgen, når jeg har været til foredraget! 🙂

Hav en skøn onsdag!

The A - WAY!

A

En tanke omkring “Dagens spændende planer!

  1. Pingback: Finax x Fit Living x Healthy Skinny Bitch Foredrag! | The A-WAY!

Skriv et svar

