Små øjeblikke!

IMG_9288.JPG

Jeg har den sidste uge haft ferie og det har været helt fantastisk og meget tiltrængt! Udover at jeg har haft ferie, har den sidste uge budt på en hel masse skønne og dejlige oplevelser med søde mennesker. Jeg har blandt andet sovet længe, spist virkelig meget lækker mad med T, drukket drinks og ellers bare nydt mit fantastiske Københavner-liv! 🙂

 

IMG_9279.JPG

[T og jeg fejrede mit 10-tal med en hyggelig eftermiddagskaffe på Original Coffee – favorit stedet!]

 

IMG_9282.JPG

[Jeg sov længe og læste det nye Fit Living på sofaen med en dejlig kop kaffe – afslapning på højeste niveau!]

 

IMG_9314.JPG

[Lørdag var cocktail night med min veninde Fie! Vi miksede de lækreste drinks – opskrift kommer!]

 

IMG_9363.JPG

[Morgenevent med Lahme Kommunikation, All in One og løbecoach Esther Baltzer. Mere om dette følger snarest! 🙂 ]

 

IMG_9372.JPG

[Weekenden blev afsluttet på bedste vis med boller og masser af kage til min gode venindes fødselsdag! Jeg kan fortælle jer, hun kan bage! 🙂 ]

Nu vil jeg hoppe ud på en dejlig frisk løbetur!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

