Hvor kan man følge mig?

twitter-292994_1920.jpg

Som næsten alle bloggere i dag, er jeg at finde mange andre steder end bloggen ude på de sociale medier! I dette indlæg får I et indblik i, hvor I også kan finde mig og følge med i, hvad jeg går og laver i min hverdag! 🙂

 

Bloglovin’
Her kan man holde sig opdateret på de nyeste indlæg, jeg deler på bloggen. Man kan nemt og hurtigt oprette en bruger med både sin facebook eller med sin mail. Bloglovin’ er et super medie til at følge sine yndlings-blogs, hvor man nemt kan få sig et godt overblik over de nyeste posts! Jeg bruger det selv dagligt. I kan følge mig på bloglovin via. det her link: The A-Way! på Bloglovin’.

Skærmbillede 2017-01-26 kl. 18.45.43.png

Instagram
Jeg er selvfølgelig at finde på Instagram – hvem er ikke det? 🙂 På Instagram deler jeg ofte billeder og videoer fra min hverdag. Her kan man hurtigt finde ud af, hvad jeg går rundt og laver. Udover selv at dele billeder på Instagram, så elsker jeg at kigge rundt på forskellige profiler og blive inspireret! I kan følge mig på instagram via. dette link: The A-Way! på Instagram.

Facebook
På Facebook har jeg siden The A-Way! Her opdaterer jeg med mine nyeste indlæg, så her kan man være opdateret med min blog mere eller mindre hele tiden! 🙂
I kan følge mig på facebook via. dette link: The A-Way! på Facebook.

Skærmbillede 2017-01-26 kl. 18.46.47.png

Snapchat
Snapchat er, hvor jeg deler helt ufiltrerede billeder fra min hverdag – det gælder måde træning, byture, skoledage m.m. 🙂 I kan følge mig på Snapchat med brugernavnet amandawessung. 🙂

Jeg håber at I har lyst til at følge mig på alle de sociale medier!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

