#Instalately – en dejlig eksamens-uge!

IMG_9187.JPG

Den sidste uge har primært stået på eksamenslæsning. Ikke just, det allermest spændende, men det skal jo også klares. Jeg var oppe til eksamen igår og fik 10, så alt mit hårde arbejde var ikke spildt -gudskelov! 🙂 Udover at læse, var der nogle fine højdepunkter i løbet af ugen, som jeg gerne vil dele med jer. Det er ikke de helt store højdepunkter, men det er dem, som gør tilværelsen lige det hyggeligere og det er så vigtigt, at huske at sætte pris på dem også! 🙂

 

IMG_9158.JPG

Læsningens life-saver! Kan findes her.

 

 

IMG_9249-1.JPG

Fik fundet lidt tid til at kigge i Sara’s aka Healthy Skinny Bitch’s nye bog! Læs min anmeldesle af bogen her!

 

 

IMG_9243.JPG

Var til torsdags-event med Santa Maria – det var simpelten et af de hyggeligste events!

 

 

IMG_9261.JPG

Spiste masser af klementiner og var så heldig af få en blod-klementin! 🙂 Det har jeg ikke set før.

 

IMG_9166.JPG

Jeg købte fake-blomster i Netto. Hvem skulle have troet, at uægte blomster kan gøre så meget for ens lejlighed? I må undskylde mig, men jeg er simpelthen ikke nok hjemme, til at holde blomster 🙂

Hav en rigtig dejlig aften! Nu vil jeg snart smutte afsted til foredrag med Carrotstick. 🙂

The A - WAY!

A

Skriv et svar

