Boganmeldelse: Healthy Skinny Bitch

IMG_9250.JPG

Tilbage i slutningen af december modtog jeg bogen Healthy Skinny Bitch. Bogen er skrevet af Sara Jin Smidt, som de fleste kender gennem bloggen med samme navn som bogen, nemlig Healthy Skinny Bitch, som du kan finde lige her. Udover at være blogger, er Sara nu også blevet chefredaktør på magasinet Fit living.

Nu er der flere, som har prøvet at lære mig, at man ikke skal dømme en bog ud fra dens omslag, men det gør jeg altså stadig. Bøger som er pæne, kan jeg generelt bedre lide og denne her bog klæder altså mit sofabord rigtig fint. Heldigvis tog jeg ikke fejl – indholdet af bogen er også rigtig godt.

IMG_9249.JPG

Det jeg særlig godt kan lide ved denne bog, som jeg syntes adskiller sig fra rigtig mange andre sungheds- og vægttabsbøger er, at bogen kan bruges af både nybegyndere og personer, som har trænet i mange år. Nu træner jeg selv en del og jeg prøvede et af træningsprogrammerne og blev meget positivt overrasket, for jeg blev presset! Jeg syntes desværre tit, at det virker til at sundhedsbøger er bedst egnet til personer, som ikke har trænet før, da jeg sjældent bliver presset af deres programmer, men det var ikke tilfældet her. 🙂 I bogen er der flere forskellige træningsprogrammerne alt efter, hvor vant til at træne man er og så kan man stille og roligt arbejde sin form op.

IMG_9248.JPG

Den kostmæssige del i bogen, syntes jeg overordnet set også rigtig godt om. Sara bruger begreberne sund versus slankende kost. Det vil sige, at ved hver opskrift er der en variant, der kan bruges af de personer, som ønsker et vægttab og der er en variant, til de personer som ønsker en stabil vægt, men en sundere kost. Rigtig god feature!

Bogen kan fås til 233,25DKK på SAXO’s hjemmeside her og koster ellers normalt 270DKK.

God læselyst og god søndag!

The A - WAY!

A

Indlægget er hverken betalt eller aftalt. Pga. skærpede regler fra forbrugerombudsmanden må det alligevel betegnes som sponsoreret. Det kan du læse mere om her.

3 tanker omkring “Boganmeldelse: Healthy Skinny Bitch

  1. Pingback: Finax x Fit Living x Healthy Skinny Bitch Foredrag! | The A-WAY!

  2. Rigtig god anmeldelse! Har overvejet et stykke tid om jeg skulle købe bogen, da jeg ikke var sikker på om indholdet også var til os der ikke vil tabe os men bare blive sundere. Nu har jeg så besluttet mig, skal have anskaffet mig den! Mange tak for anmeldelsen 🙂

    Like

  3. Pingback: #Instalately – en dejlig eksamens-uge! | The A-WAY!

Skriv et svar

