No More Boring Meals!

IMG_9243.JPG

Igår aftes var inviteret til et af de skønneste events, jeg længe har været til! Santa Maria havde inviteret en håndfuld søde bloggere til Kromans Kokkeskole for at få inspiration til at gøre hverdagsretterne mere spændende, fra foodstylist og madskribent Lone Kjær, og det kan jeg love jer for, at de blev. Jeg gik derfra med masser af gode ideer! 🙂

IMG_9234.JPG

Efter en introduktion blev vi selv sendt i køkkenerne. Jeg var på team med Mette fra bloggen StyleStories. Vi skulle lave torsk paneret i mexicanske chips. Vi valgte at bruge de spicy chips og tilsætte lidt ekstra chili krydderi. Vi serverede dem i et salatblad med blomkålsris og den LÆKRESTE guacamole! Det kan godt anbefales at prøve at tilsætte sweet chili sauce i sin guacamole – det var et lækkert pift. Det lyder måske lidt spøjst, men jeg kan love jer for, at det smagte godt, hvilket vidst er ret tydeligt at se på Mettes smil på billedet nedenfor! 🙂

FullSizeRender.jpg

Hav en fantastisk fredag!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

