My monthly TO-DO-LIST #January

ynagxhqjouw-ali-inay.jpg

Nu er vi godt nok halvvejs inde i januar, men I skal selvfølgelig  ikke snydes for månedens ønskeliste! Ind til videre har jeg allerede lavet så mange skønne ting, men for resten af måneden, vil jeg gerne nå disse dejlige oplevelser! Hvad vil du gerne i januar? 🙂

  • Bage disse hjemmelavede scones!
  • Lave mine negle pæne!
  • Købe årskort til tivoli!
  • Tage til frisøren og få ordnet lokkerne!
  • Til eksamen og efterfølgende står den på vinterferie!
  • Holde cocktailaften hjemme!
  • Lave en super god playlist på Spotify, som jeg kan lytte til i min ferie!
  • Spise 5-retters menu på Restaurant Grønnegade
  • Se serien Gotham færdig på Netflix – den er virkelig genial!
  • Til fødseldag hos min gode veninde Nikoline – boller og lagkage

Mange tak fordi I læser med!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

