Den bedste og nemmeste contour!

IMG_8948.JPG

Nu er jeg ikke den aller stærkeste i forhold til make-up i ansigtet. Øjne er jeg vild med at lægge og vil også mene, at jeg er ret god til det. Jeg har aldrig brugt foundation, pudder eller andet i ansigtet, så derfor er jeg lidt ny på dette område! Jeg er dog ret fascineret af, hvad man kan gøre med den rette make-up og vil gerne lære mere! I denne omgang er det contour, jeg er gået i krig med!

Til de af jer, som ikke er klar over, hvad contour er, så er det en måde at fremhæve dine bedste ansigtstræk på, særligt dine kindben. 🙂

highlighting-contouring-hacks-tips-tricks-how-to-guide-picturesw.jpg

Jeg er blevet helt forelsket i Smashbox’s step-by-step contour kit, som du kan finde lige her og som kun koster 355kr. Paletten er meget overskuelig og forklarer dig præcis, hvor og hvordan contour, bronzer og highlighter skal påføres. Det er super simpelt, lige som jeg kan lide det! Farverne i paletten er virkelig gode og rigtig lette at blende ind i huden, således at man ikke får nogen markante overgange. Den kan helt klart anbefales! 🙂

Mange tak fordi I læser med!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

