My 3 favourite mascaras!

SubCat_04Eyes_04Mascara_2.jpg

Hvis der er ét make-up produkt, jeg ikke ville undvære for noget, så er det mascara! Mascara kan forvandle dit ansigt fra at se træt og kedeligt ud, til at se friskt og lækkert ud. Mascara åbner øjet og giver volume og glamour. Alt afhængigt af, hvilken mascara du vælger, kan man skabe forskellige looks. Jeg syntes virkelig, det er imponerende, hvad dette produkt gør for en. Nedenfor deler jeg mine nuværende 3 favorit mascara! 🙂

sephora_nars_main-collection_eyes_audacious-mascara_dkk-210

No. 1
Min nuværende favorit kommer fra mærket NARS Cosmetics og hedder Black Moon Audacious Mascara. Mascaraens farve er kulsort, hvilket jeg bedst kan lide. Børsten er lavet af gummi og er fantastisk til at dække stort set alle vipper med mascara og samtidig skille dem fra hinanden, sådan at man får lange, fyldige og adskilte vipper. Til trods for, at mascaraen ikke er vandfast, så kan den nemt stå imod let regn og bibeholder et flot resultat hele dagen. Mascaraen føres hos Sephora og sælges til 210kr.

skaermbillede-2017-01-04-kl-16-46-33

No. 2
En anden mascara jeg er utrolig glad ved, er Rodials Glamolash Mascara Skinny. Jeg skulle til at starte med, lige vende mig til det lille og kompakte børstehoved, men efter jeg først lærte at arbejde med det, var jeg solgt. Mascaraen giver ufattelig lange vipper og åbner øjet på en rigtig flot måde. Hvis du er til bambi-looket, er det her go-to mascaraen og et ekstra plus er, at den holder vanvittig godt!

Skærmbillede 2017-01-04 kl. 16.57.29.png

No. 3
Min sidste favorit er Rimmel London’s Scandal’eyes Reloaded Mascara, som kan købes til kun 89kr hos Matas her. Denne mascara giver en virkelig vild og dramatisk volumen – lige som jeg godt kan lide det. Om det lige præcis er 11 gange mere fylde mascaraen giver i forhold til andre, som Rimmel siger, ved jeg ikke, men den giver helt bestemt en rigtig god fylde! Et lillie fif – lige nu kan du i Matas få 2 for 1! 🙂

Hvilken mascara er din favorit?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

