Get Healthy with The A-Way!

CJ9R0660.jpg

Det nye år betyder for mange store livsomvæltninger på én gang, som jeg også skrev om her igår. I stedet for alle disse store omvæltninger, ville jeg hellere, at man stille og roligt inkorporerede flere nye sunde vaner i løbet af året og ikke bombarderede sig selv inden for de to første uger af januar og kort efter bukker under for presset. Baby-steps er nøglen til success.

Jeg har besluttet, at jeg vil starte en ny følgeton her på bloggen, der kommer til at hedde “Get Healthy with The A-Way!”. Her vil jeg i løbet af året dele tips og tricks med jer, herunder gode vaner, sunde opskrifter, viden om mad, træningsprogrammer, træningsvideoer m.m., der kan hjælpe jer til at leve et sundere liv. Jeg håber, I vil tage godt imod det!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

