This Christmas!

IMG_8862.JPG

Denne jul har været en af de bedre for mit vedkommende! Den har været fyldt til randen med lækker mad, smil, skønne gaver, familie og ikke mindst masser af kærlighed! Juleaften startede allerede den 22. december hos min mor, da mine forældre er skilt. Aftenen lignede meget en traditionel juleaften, dog uden and, brunede kartofler, ris a la mande og dans om juletræet – hvilket var helt ok med mig! Aftenen var lige som jeg håbede og alle var glade.

IMG_8825.JPG

Den 24. og den 25. december fandt sted hos min far. Juleaftensdag stod på juleforberedelser i køkkenet, julemusik og grin. Aftenen var mindst lige så god og afslappet. Der ville ikke komme nogen til jul hos os i år, så alt skete i vores eget tempo. Maden blev indtaget over flere timer, julegaverne åbnet i roligt tempo og aftenen blev afsluttet med en frisk aften gå-tur med vores hund Teddy, hvor vi alle så stjerneskud – det kunne ikke være en mere magisk aften.
Den 25. holdt vi Amerikansk jul, hvor vi blev 8 i alt til lækker brunch og mere julehygge. Vi havde ikke holdt juleaften med vores lillesøster, så det var dejligt at se hendes glade ansigt. Den 25. blev afsluttet i selskab med mere julemad, hygge, flere gaver og film med T! En fantastisk måde at ende julen på. ❤

IMG_8866.JPG

Nu skal vi ikke være helt hellige og glemme alt om gaverne! 🙂 Af min mors side af familien fik jeg en masse fine ting, men bedst af alt, var de hvidriflede tallerkner fra Royal Copenhagen, som stod højt på min ønskeliste. Af min far blev det til halvdelen af Tiger butikken, en toplækker kuffert og en vanvittig uddannelsesfond. Uddannelsesfonden går ud på, at hvis jeg udvikler mig, ved at tage kurser/uddannelser, vil min far hjælpe økonomisk, dog op til x-antal kroner. En helt genial gave, hvis du spørger mig. 🙂 Af min dejlige kæreste fik jeg en kærestedate og den smukkeste ring fra Othmar. (Ham holder jeg fast i! ❤ )

The A - WAY!

Har I haft en dejlig jul?

A

Skriv et svar

