Den perfekte gave til manden!

IMG_8710.JPG

Kender I det, at det er super nemt at købe gaver til kvinder, men når det kommer til mænd, er det ganske enkelt helt umuligt?! Sådan har jeg det i hvertfald ofte! 

Sidste år arbejdede jeg omkring en virksomhed, som gav mig den bedste idé til den perfekte gave til manden! Det er virksomheden Son of a Tailor, jeg taler om. Son of a Tailor laver skræddersyede t-shirts i 100% Supima Bomuld, der er noget af det bedste. I første sekund tænker du måske, det lyder dyrt og besværligt, men der tager du fuldstændig fejl!

IMG_8711.JPG

 Son of a Tailor‘s t-shirts koster ikke mere end 396kr med fri levering. Det man køber, hvilket gør deres produkt til den perfekte gave idé, er et gavekort og et målebånd indbundet i en fin gaveæske. Hermed får han lov til at designe sin egen t-shirt i forhold til farve, design og størrelse, således at den passer 100% efter kropsmål og stil! Den perfekte gave til ham der har alt efter min mening! 🙂 I kan købe gavekortet her!

I samarbejde med Son of a Tailor.

The A - WAY!

A

Skriv et svar

