Julen er RISENGRØDENS tid!

IMG_8660.JPG

Okay – I er nok ved at finde ud af, at jeg er pænt glad for julen og december måned! 🙂 Jeg elsker alt, hvad julen bringer – vi taler julepynt, julekalendre, gaveshopping, julemusik, julemad – you name it! Selvfølgelig  hører  risengrød sig også til og apropos risengrød, så lavede jeg muligvis DEN lækreste risengrød til T og jeg forleden aften.

De sidste mange gange, hvor jeg har skulle have risengrød, er den langt fra været hjemmelavet. I år tænkte jeg, at det skulle være året, jeg lavede min første hjemmelavede risengrød… (lidt pinligt!) og til min forbavselse var det utrolig nemt!

IMG_8661.JPG

Til at lave min virkelig gode risengrød, hvis jeg selv skal sige det, brugte jeg kun Økologiske grødris fra Urtekram, minimælk og lidt salt. Det tog godt og vel 45 minutter før risengrødet blev indtaget til julekalenderen – selvfølgelig med masser af kanelsukker og en stor smørklat. Det er jo jul! 🙂

Jeg håber, I fik lidt inspiration til aftensmaden inden jul! 🙂

The A - WAY!

A

Skriv et svar

