My monthly Bucket List! #December

dsgs.jpg

December måned er muligvis min favorit-måned på hele året! Jeg er en rigtig nissepige! December har altid sådan en skøn og positiv stemning, som man slet ikke kan undgå at blive smittet af denne glæde. Jul handler om for mig, at nyde hyggen, være sammen med dem man holder af og sprede en masse kærlighed – og selvfølgelig spise en masse lækker mad! 🙂

Her er min Bucket List for hvad jeg gerne vil lave denne dejlige måned:

  1. I Tivoli og se årets juleudstilling! Der er altid så smukt!
  2. Drikke gløgg og spise æbleskiver!
  3. Ud og stå på skøjter – evt. i forbindelse med en omgang af ovenstående!
  4. Bage julesmåkager!
  5. Planlægge nytårsaften! Min kæreste holder i år, men mon ikke jeg skal hjælpe lidt til!
  6. Høre julemusik, se julefilm og se på mit fine kalenderlys brænde ned!
  7. Forkæle dem jeg holder af med små overraskelser!
  8. Købe kjolen til nytårsaften!
  9. Færdiggøre min praktik hos Joanna Scharlett!
  10. Holde hele 3 jule-“aftener”! Det bliver en fest!

 Hvad I går og drømmer om at bruge måneden på?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

