Lækre müslibarer med 0% palmeolie og 100% smag!

Livet som ung, studerende og arbejdende kan være meget travlt og gå meget stærkt. Jeg skal nå at møde op til mine forelæsninger, jeg skal læse mine lektier, jeg skal nå at pleje mit sociale liv, jeg skal nå at skrive min blogindlæg, jeg skal nå at træne, jeg skal nå at købe ind osv.

Indlægget er lavet i samarbejde med Karen Volf.

På tidspunkter, hvor jeg har en meget presset kalender, så har jeg tit en af müslibarerne fra Karen Volf i tasken, til når den lille sult melder sig. Det skal siges, at de smager så godt, så deres barer går også nemt som det søde til kaffen! 🙂

dxffchgvj.jpg

Der har tidligere været 3 varianter af deres barer, men nu har de lanceret en fjerde – så der er lidt til enhver smag. Min personlige favorit er der Müslibar Biscuit & Milk Chocolate. Du kan desuden også få Dark Chocolate, Milk Chocolate og deres nyeste variant med hindbær og chokolade. Alle barerne indeholder under 100 kcal, så de kan indtages med bedre samvittighed som snack eller mellemmåltid. Derudoevr indeholder de masser af kulhydrater, proteiner, mineraler og er uden palmeolie, hvilket jeg syntes rigtig godt om. Lad mig endelig høre, hvad I synes om dem, hvis I har prøvet dem! 🙂

kv_logo_1200x630

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

 

Skriv et svar

