I praktik hos Joanna Scharlett!

2015_08_02_Joanna_final_06-copy_WP.jpg

Som de flester af jer ved, læser jeg Ernæring og Sundhed på Metropol. I øjeblikket har vi et forløb på uddannelsen, hvor vi skal i praktik og der har jeg været så heldig at komme ud til Joanna Scarlett, som har stedet Raise The Barre beliggende i Nyhavn. Jeg er utrolig spændt på at skulle ud til Joanna, da hun er utrolig dygtig i sine fag, er super inspirerende og har et fantastisk drive! Hvis ikke I allerede følger Joanna på Instagram, burde I gøre det her!

Jeg glæder mig virkelig til de næste 3 uger, hvor jeg vil være under Joannas vinger! Jeg vil komme til at være med til og arbejde med kostvejledninger, personlige træninger, coaching og derudover vil jeg komme ud for mange andre spændende opgaver! Følg med på bloggen og Instagram her! 🙂

Hav en dejlig onsdag!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

