REPEAT – Be a REBEL!

IMG_8254.JPG

I starten af november rykkede jeg fra Fitness World til Repeat Fitness, som pt er beliggende på Åboulevarden i København og i Odense, men de har planer om at udvide! Jeg flyttede hertil, fordi jeg manglede et kickstart til motivationen og nogle nye omgivelser.

IMG_8219.JPG

Fra første gang jeg trådte ind i Repeat, var jeg solgt – 100%! Det første man møder, er en opgang fyldt med diskokugler!!! Omgivelserne er for seje, virkelig rå New Yorker stil! Lokalet er lidt mørkt, der er høj fed musik 0g vigtigst af alt, så er der alt det udstyr, man turde drømme om og i den bedste kvalitet. Desuden har de et virtuelt ZEN rum, som jeg er ved at blive rigtig glad for til udstrækning efter træning. Her kan du via en storskærm blive guidet igennem forskellige body/mind timer, som udstrækning, yoga og pilates.

Image-1.jpg

Repeat har åbent 24 timer i døgen og så koster det kun 39 kroner om ugen, at være medlem, hvilket er helt perfekt for mig som studerende og for alle andre, som gerne vil træne lækkert og billigt. 🙂

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

 

Skriv et svar

