On the RUN!

On the run

Hvis der er to ting, som jeg aldrig kan få for meget af, så er det stiletter og lækkert træningstøj! Når jeg træner og løber, så vil jeg gerne se smart ud og derfor går jeg selvfølgelig op i, hvilket træningstøj, der kommer på kroppen! Der må gerne være lidt fine farver, lidt flotte stropper og lidt andet sjovt! Der skal ske noget, når jeg dyrker motion – både træningsmæssigt, men bestemt også tøjmæssigt! 🙂 Ovenstående er placeret på min ønskeliste lige pt!

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

Skriv et svar

