Inspiring Women: Nelle Noell

Skærmbillede 2016-11-20 kl. 20.21.34.png

Smukke, søde og ultra dygtige Nelle Noell er i dag bloggens motiverende kvinde! Nelle er uddannet kosmetolog og make-up artist og har en kæmpe passion for make-up. Ud over make-uppen har Nelle bl.a. også en super sej blog, som hedder www.nellenoell.dk. Her deler hun de bedste beauty tips, oplevelser fra hendes eget liv og hendes mega gode vlogs, som hun laver sammen med skønne Karina Noa, som har bloggen www.karinanoa.dk(Billederne i indlægget er lånt fra Nelles Instagramprofil @nellenoell).

Hvad er sundhed for Nelle Noell?

En krop i balance. Sundhed for mig, er ikke nødvendigvis at træne, hvis det er, at man overtræner eller træner af de forkerte grunde. Det er heller ikke at spise sundt, hvis man ikke en gang imellem spiser sødt og lytter efter til hvad kroppen skriger efter. For mig handler alt om balancen imellem begge dele.

Skærmbillede 2016-11-20 kl. 20.22.19.png

Hvad kan du ikke leve uden i din hverdag

Matchalatte! Jeg er ikke den store kaffedrikker, men kan til gengæld blive helt hysterisk, hvis jeg ikke får min Matcha. Hvis ikke jeg får min Matcha, så er jeg virkelig ikke et menneske, man ønsker at være i nærheden af!

Hvad gør du for at holde dig sund i forhold til kost og træning?

Jeg øver mig i at lytte til min krop, hvad den har lyst til og brug for. Yoga, er her, enormt vigtigt for mig. Udover det, spiser jeg primært økologisk og ikke kød. Kød er for mig, en af de dummeste ting man kan gøre, hvis man vil leve sundt, medmindre man selv har dyr i baghaven og selv kan slagte dem. Det kød vi køber fra køledisken, er fyldt med pesticider og stresshormonet cortisol, der INTET gør godt for kroppen eller psyken.

opskrift-nem-vegansk-peanutbutterchokolade-is2-2.jpg

Hvad er din guilty pleasure?

Chokolade og kage, elsker det, gerne flere gange om ugen!

Hvad er det første du gør om morgenen?

Tager nogle dybe vejrtrækninger, drikker et stort glas vand og ønsker mig selv, en god dag.

Skærmbillede 2016-11-20 kl. 20.20.47.png

Fun fact om dig?

Aner ikke hvad jeg skal skrive her, Hahah… ?!?! For to år siden squattede jeg 90 kilo i squat – det er ikke sjovt, men rimelig sejt 🙂

Dit bedste sundhedstip?

Husk at tage dig pauser i løbet af dagen til at trække vejret, helt ned i maven, det hjælper seriøst på alt! Flottere hud, hormonbalance, mindre fedt på maven og mere energi!

The A - WAY!

Tak for nu!

A

Skriv et svar

