Nails by Le Mini Macaron

IMG_8269.JPG

Jeg elsker smukke negle! Der er næsten ikke noget bedre end, når neglene er skinnende og er knivskarpe. Når mine negle gør det, føler jeg mig rigtig lækker og ordentlig og det kan jeg godt lide! Mit problem er altid, at jeg er en meget aktiv pige, så neglelak holder sjældent meget længere end et par timer, før jeg har ødelagt lakken og det begynder at skalle af… Er der andre, der har samme problem eller er jeg bare utrolig klodset med mine hænder? 🙂

Skærmbillede 2016-11-03 kl. 12.29.15.png

Nok om det, for nu har jeg nemlig fundet mig en god ven hos Le Mini Macaron, der kan hjælpe mig. Le Mini Macaron laver gel lakker til hjemmebrug og on-the-go. Jeg vil ikke påstå, at deres lakker holder lige så længe, som hvis du gik til en rigtig negle salon og fik lavet gel lak, men deres lakker har en meget flot glans og de holder meget længere end helt almindelige lakker.

IMG_8270.JPG

Det jeg også godt kan lide ved Le Mini Macaron er, at de har lavet et neglekit, du kan have med overalt og så er det nemt og til at betale! Kittet indeholder en LED lampe, formet som den sødeste lille macaron, en neglebåndskubber, en mini neglefil, 10 remover pads til at fjerne lakken og selvfølgelig en 3i1 gel lak, som kombinerer base coat, farve og top coat.

Hop ind på deres hjemmeside og opdag en hel masse skønne farver her!

Produkterne er modtaget i gave.

Tusind tak fordi I læser med!

The A - WAY!

A

 

 

 

 

Skriv et svar

