My Monthly Bucket List #November

gsfg.jpg

Endnu en måned er suset forbi og vi er nu RIGTIG tæt på jul! Og ja, jeg glæder mig som et lille barn, hvis du skulle være i tvivl! Jeg har altid været en rigtig julepige. Jeg elsker al hyggen, maden, julekalenderen, julekagerne og jeg kunne blive ved! 🙂 Men nu er det ikke jul, vi skal snakke om, for november måned skal lige overstås, eller nydes! Nedenfor finder du, hvad jeg gerne vil nå i november og der er et par gengangere fra oktober måned! 🙂

  • Gå en lang tur med en kaffe i den ene hånd og en croissant i den anden!
  • Få mine gulve i hele lejligheden malet lysegrå – det bliver så fint!
  • Bage scones fra Finax og muligvis også kanelsnegle!
  • Starte i praktik hos Joanna Scharlett – jeg glæder mig sådan!
  • Fejre T’s og min officielle 3-måneders dag med kys, sushi og champagne!
  • Til året første julefrokost!
  • Spise sundere og lækre burgere på Green Burger!
  • Rydde op i alle mine sager i forbindelse med gulvmalingen!
  • Planlægge januar-tur til London med min far!
  • Til en masse fødselsdage; min morfars, min fars og min ven Mads!

Hav en skøn November!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

