Beauty Favoritter #Oktober

Skærmbillede 2016-11-01 kl. 19.44.52.png

Nu er vi igennem i Oktober måned og netop trådt ind i November. Jeg tænker, at det nu er et oplagt tidspunkt, at dele mine skønhedsfavoritter for Oktober måned.

 

IMG_8252.JPG

[Vichy Idealia Skin Sleep Natcreme & Bioderma Sensibio Foaming Gel]

Jeg renser mit ansigt morgen og aften og til tider også midt på dagen, når jeg træner. Mange renseprodukter kan godt være barske mod huden, men Bioderma Sensibio Foaming Gel er helt fantastisk. Renseproduktet er super effektivt og fugtgivende og er samtidig mild mod huden og giver ingen irritationer, til trods for mange ganges dagligt brug.

Morgen og aften, efter jeg har renset mit ansigt, påfører jeg Vichy Idealia Skin Sleep Natcreme. Det lyder måske underligt, at jeg bruger en natcreme både morgen og aften, men den giver mit ansigt styrke, friskhed og glans. Jeg elsker desuden cremens konsistens og duft! 🙂

 

 

IMG_8247.JPG

[Delilah Fade Away Future Resist Concealer, Xellence SOS Power Cream & Nars Dual-Entensity Øjenskygge i farven Callisto]

Delilah Fade Away Future Resist Concealer er den perfekte flydende concealer! Den føles let på huden, den lysner huden fuldstændig, så sorte rander fjernes og urenheder skjules og så er den parabenefri og dermatologisk testet. Ud over, at jeg kan lide indholdet, er produktets ydre også virkelig fint.

Nars Dual-Entensity Øjenskygge i farven Callisto har den fineste gyldne farve, som virkelig åbner øjet op. Jeg bruger den gerne under mørkere øjenskygger og som highlighter omkring globelinjen.

Jeg er så glad for, at jeg har fundet frem til Xellence SOS Power Cream, nu det er blevet koldere! Cremen er genial ved min røde næse, tørre hud og sprukne læber, hvilket jeg godt kan lide lidt af ved overgangen til vinteren. Herudover skulle den være god ved rifter, forbrændinger, kløe, irriteret hud m.m. Grunden til at produktet virker så godt er, at det indeholder elementer, der øger hudens egen helingsproces og hjælper med at genopbygge huden.

 

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

Skriv et svar

