Søndagsforkælelse på en mandag!

IMG_8243.JPG

Imorges nød jeg og min far den lækreste brunch på Mad & Kaffe Amager inden jeg skulle videre i skole og han på arbejde. Man kan vel snart godt tillade sig, at kalde mig en af M&K’s stamkunder, men da min far aldrig havde prøvet konceptet før, så følte, at jeg måtte indvi ham i fornøjelighederne.

Konceptet er som altid, at man sammensætter sin egen brunch ud fra en masse forskellige små retter. På kortet kan man både få det sunde og det syndige, hvor jeg personligt elsker kombinationen af de to! 🙂
Brunch uden kaffe og juice er ikke brunch i mine øjne, så der blev lynhurtigt bestilt to stk. cappucino og to stk. friskpresset gulerod-æble-ingefær juice!

IMG_8236.JPG

På vores brunch bræt fik vi bl.a. Blåbæryoghurt med hjemmelavet müsli og bær, Røræg med purløg og stegte champignoner, Øko Thebirkes, Røget laks fra Daniel Letz, Havregrød med æble, mandler og karamelsovs, Croque Monsier og flere lækre sager!

IMG_8238.JPG

Min far var yderst tilfreds og MEGET mæt, da vi gik derfra. Man kan vidst godt kalde den brunch en fuldtræffer! 🙂

Tak for besøget og dejlig mandag!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

