Postkort fra Bruxelles

IMG_8074.JPG

Som de fleste af jer nok ved, særligt dem som følger mig på Instagram, har jeg siden i onsdags været på kærestetur til Bruxelles. Jeg havde aldrig været i Bruxelles før, så T fik lov til at være min turist guide og det job klarede han på fornemmeste vis! 🙂

Jeg tror umiddelbart, at vi har fået set alle attraktioner, der er at se i Bruxelles! Vi så bl.a. AtomiumMannenkenpisGrand PlacePalace of Justice og MEGET mere! Udover flotte bygninger og skulpturer spiste vi også en masse lækker mad. Da vi befandt os i Bruxelles fik selvfølgelig adskillige Belgiske Vafler og Moules Frites!

IMG_8073.JPG

Turens første frokost blev indtaget på Café Capitale.

 

IMG_8113.JPG

Grand Place.

 

 

IMG_8162.JPG

 

 

IMG_8105.JPG

Favoritkaffen på Le Pain Quotidien.

 

 

IMG_8133.JPG

Lidt shopping blev der også tid til – men kun lidt! 🙂

 

 

IMG_8130.JPG

Burgers and GT’s på De Belmonte.

 

IMG_8168.JPG

Smukkeste Atomium!

Jeg håber, I også har haft en dejlig weekend!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

