#Instalately – efteråret er ankommet!

IMG_7837.JPG

Jeg startede den sidste uge med en hård og lækker bentræning! Den sidste uge var jeg flere gange afsted til træning i fitness. Det er længe siden, at jeg har trænet fast i fitness, da jeg igennem sommeren primært har løbet og trænet udendørs. Nu, hvor det er blevet gråt og koldt, er træningen rykket indendøre! 🙂 

IMG_7845.JPG

Sidste uge indeholdt en masse dejlige restaurantbesøg, bl.a. på Restaurant Allie, som jeg har skrevet om her! Jeg var afsted med Thomas og vi havde en fantastisk aften. Jeg kan virkelig anbefale Allie. Maden var fantastisk og nytænkende, vinen var lækker og stemningen i top.

IMG_7907.JPG

Jeg modtog en lækker pakke med wok-saucer, nudler, grøntsager m.m. fra Go Tan! Resultatet blev en rød karry wok med kylling, grøntsager og nudler. Resultatet blev virkelig lækkert og der vil snart komme et indlæg med opskriften, til de af jer, som kunne være interesserede! 🙂

IMG_8019.JPG

I sidste uge delte jeg dette indlæg om mine kosttilskud. Igennem de kolde måneder sørger jeg for, at få alle mine vitaminer og da det er sværere at få alle sine vitaminer og mineraler gennem kosten. 

The A - WAY!

Har I haft en dejlig uge?

A

Skriv et svar

