Immunforsvar, forkølelse og lækkert hår – Mine kostilskud!

IMG_7890.JPG

Nu er vi trådt ind i de koldere og mørkere måneder og derfor vil jeg have mere fokus på at få de rigtige vitaminer, mineraler og kosttilskud indenfor min krop. I dag vil jeg fokusere på de lidt nyere vitaminer og kosttilskud, som jeg er begyndt at tage. Læs mere nedenfor om Imedeen, Hair and NailsLongo Vital Kvinde og Echinaforce.

IMG_7892.JPG

Imedeen, Hair and Nails

Dette kosttilskud hjælper til at styrke hår og negle. Kosttilskuddet indeholder Biotin, Zink og flere B-vitaminer. For kort at beskrive de forskellige ingrediensers egenskaber, så bidrager Bioton til at opretholde et normalt og sundt hår og Zink sikrer ligeledes sundt hår, samt normale negle. Da kosttilskuddet indeholder B-vitamin, bidrager det til at beskytte cellerne mod oxidativt stress.
Jeg begyndte at tage dette kosttilskud tilbage i starten af 2016 og herefter har mine negle været stærke og mit hår har været helt sundt at se på. Nu er jeg ikke blevet klippet alt for længe, men mit hår ligner ikke en høstak og det tror jeg, at jeg kan takke Imedeen, Hair and Nails for!

IMG_7893.JPG

Longo Vital Kvinde

Dette er et helt nyt kosttilskud fra Longo Vital, som er udviklet særligt til kvinder. Kosttilskuddet indeholder 6 naturligt urter og vigtige vitaminer, herunder Vitamin-A-B-C-D. Herudover indeholder produktet også Jern, D3 og Selen. Netop grundet det høje indhold af jern, er dette kosttilskud godt til menstruerende kvinder, da vi under menstruation mister en del jern.
Sammensætningen af disse vitaminer, urter m.m. styrker bl.a. kroppens immunforsvar, mindsker træthed og øger energien og opretholder en sund og normal hud.
Jeg er netop begyndt at tage dette kosttilskud, så jeg ser frem til, at se, hvordan disse vil virke på min krop.

IMG_7891.JPG

Echinaforce

Dette tilskud er ikke et, jeg tager hver dag hele året, men et jeg bruger i efterårs- og vintermånederne, når jeg er i risikogruppen for at blive forkølet eller når jeg er forkølet, da produktet kan bruges både forebyggende og ved akut forkølelse. Echinaforce styrker kroppens immunforsvar til at modvirke vira og forkølelse, så mange sygedage og forkølelsesdage kan undgås. Det er særligt planten Echinacea Pupurea, også kaldet Rød Solhat, som virker aktivt i produktet.

Produkterne er modtaget i gave.

The A - WAY!

Hvilke tilskud tager I?

A

En tanke omkring “Immunforsvar, forkølelse og lækkert hår – Mine kostilskud!

  1. Pingback: #Instalately – efteråret er ankommet! | The A-WAY!

Skriv et svar

