Jeg har rejsefeber!

IMG_6842.JPG

Indlægget er udgivet i samarbejde med Samsonite

Sidst jeg var ude og rejse, var tilbage i juli måned, hvor jeg var på Kreta med familien og det har kriblet et stykke tid i mig, efter at komme ud og rejse igen! Jeg kan nu glæde fortælle, at jeg om 1 uge, rejser en weekendtur til Bruxelles med min kæreste. 

Nu det er en weekendtur, har vi sparet den indcheckede bagage og tager i stedet håndbagage med os. De sidste par gange, hvor jeg har rejst med håndbagage, har jeg rejst med kufferten på billederne fra Samsonite. Den vejer ingenting, den er let at håndtere, den er rummelig og så er den næsten vigstigst af alt, virkelig pæn at se på!

IMG_7805.JPG

Jeg har aldrig været i Bruxelles, så jeg glæder mig helt vildt til at komme afsted og opleve byen, spise god mad, drikke en masse kaffe og ellers bare nyde det gode selskab, jeg har med mig! 🙂 Hvis I har nogle gode tips til byen, må I MEGET gerne dele dem i en kommentar nedenfor – det ville vi sætte stor pris på! ❤

Hav en dejlig weekend!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

